woensdag 29 oktober 2008

Halloween party

Hey,
Gisteren was het de halloween party van onze school. Alhoewel halloween officieel op 30 oktober is, hebben wij het gisteren gevierd, omdat woensdag altijd de uitgangsavond is op school. Het was echt heel leuk. De foto's zullen wel voor zich spreken. Ik had zin om de andere kant van mijn karakter te laten zien en Pieter zo te zien ook :) Veel mensen wilden met hem op de foto en velen vroegen zich ook af wie hij nu was... Ze zijn het wel redelijk vlug te weten gekomen, want het was een beetje te warm om het masker heel de avond op te houden. We kregen rond 19u30 pizza's geserveerd, want dat zat in de prijs inbegrepen en we hadden ook recht op twee gratis drankjes. En dat allemaal voor de prijs van 5 euro per persoon. Mooi meegenomen. We zijn om 23 uur doorgegaan, want vandaag moesten we er weer vroeg uit. Het was lang geleden dat ik me nog verkleed had, maar het was weer is een leuke ervaring :)

Hier enkele foto's van het halloween-feest:


Kaat en, als ge hem njiet zou herkennen, Pieter :)
Kaat als witch
Pieter met onze lerares Ella


Een paar andere costuums. De panda heeft de prijs gewonnen voor beste costuum!

Onze klas
Groetjes, Kaat.

3 opmerkingen:

tin zei

cooooooooooooool!!!!
:D

Anoniem zei

de panda is zeker bodypaint !?
jullie beide zijn ook heel originieel en tof verkleed !! een beetje een heks dus hé kaat ;o))
fijn dat jullie je ook goed amuseren
kus

Anoniem zei

Dag Kaat,

Leuke kleren, toffe party.
Gelukkig loop ik je niet 's avonds tegen het lijf met die kleren aan, want dan zou ik niet op mijn gemak zijn.
Ik vroeg me af of de zwarte haren van jou zijn? Waar zijn je blonde haren dan gebleven?

Pieter heeft blijkbaar iets mis gegeten, want hij is er groen van uitgeslagen. Echt deftig wel zijn spokenpak met bijhorende das!

Kusje van papa