woensdag 1 april 2009

Hoi iedereen,



De laatste dagen - en weken - is het bijzonder druk geweest op werk: bij Kiwiana Tours valt er altijd wel iets te beleven. Vorig weekend ben ik voor een dag naar Motutapu Island getrokken om wat te wandelen en te ontspannen in de natuur. Misschien val ik met dit fotoverslag een beetje in herhaling vermits ik al over dit eiland heb geschreven en er al foto's van op de blog staan. Maar goed, de ene foto is de andere niet, en het is er zo idyllisch dat een paar extra foto's geen kwaad kunnen. Motutapu Island ligt op een boogscheut van Dowtown Auckland en toch is het er zo ruraal en rustig dat je er een hele dag kan rondwandelen zonder iemand tegen te komen. Echt bijzonder.

Morgen vertrek ik met Kiwiana Tours voor enkele dagen naar het Tongariro National Park. Mijn taak bestaat erin om een groep Zwitserse studenten op sleeptouw te nemen en met hen de Tongariro Crossing (17 km) te doen. Op zich is dat niet moeilijk, want deze wandeling is duidelijk aangegeven met gekleurde pijltjes en je kunt er niet echt verkeerd lopen. Trouwens, het zou me niet verbazen als die Zwitsers meer wandelervaring zouden hebben dan mij :-) Maar goed, mijn baas wil dat er iemand meegaat die de wandeling al eens heeft gedaan en hijzelf is tijdelijk buiten strijd wegens rugproblemen. Ik kijk er in elk geval naar uit, want de Tongariro Crossing is op landschappelijk vlak zowat het knapste dat onze planeet te bieden heeft. Maar goed, het verslag en de foto's daarvan zijn voor volgende week. Eerst gaan we nog even nagenieten van Motutapu Island...


Fotoverslag



Motutapu Island heeft veel moois te bieden, maar hier kan toch niets tegen wedijveren :-)



Mototapu Island:













Groetjes vanuit Auckland waar de herfst langzaam maar zeker zijn intrede doet,
Pieter

2 opmerkingen:

Anne zei

Weeral heel mooi die foto's, maar ik ben het eens met Pieter, er gaat niets boven de schoonheid van de eerste foto ;o)) 'k heb geen verdienste hoor !!

greet zei

Mooie foto van Kaat. Ze ziet er nog altijd even goed uit.
Groetjes van mama Greet