maandag 27 april 2009

Hoi iedereen,
De laatste tijd hebben we niet zoveel artikels meer gepubliceerd. Persoonlijk heb ik het momenteel zo druk dat ik de zeldzame momenten vrije tijd besteed aan: op bed liggen voor een siesta, in de zetel onderuitzakken, ... De cursus die ik momenteel aan het volgen ben is heel intensief en houdt me elke dag van 9 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds bezig (vier weken lang). Misschien dat Kaat nog wat leuks op de blog gaat zetten, maar ik sta momenteel op 'offline' :-)
Ik ga nog wel een eindverslag schrijven dat op de weblog zal verschijnen op 18 mei. Hopelijk leggen jullie het internet op die dag volledig lam :-) ;-) :-)
In elk geval al hartelijk bedankt om de blog zo actief te volgen. We hebben de voorbije acht maanden veel reacties van jullie kunnen lezen. Het deed deugd om onze avonturen met zoveel mensen te delen.
Groetjes vanuit Auckland,
Pieter

1 opmerking:

Ingrid zei

Hoi Pieter,

veel succes met de laatste loodjes van de cursus. Ik ben ondertussen aan andere laatste loodjes bezig.

Groetjes,
Ingrid & ...