maandag 1 december 2008

4 jaar samen

Mijn cadeautje voor Pieter: My star-pet (Ik heb het logo er laten opzetten)

Samen op het strand in Takapuna. Echt zalig weer en een heel gezellig strand!



'S avonds in de pizzeria. Het was lang geleden dat we nog eens een goeie pizza gegeten hebben! Fungi met een krokante bodem :)
Kaartje van Pieter voor mij. Toevallig denken we allebei van elkaar dat we sterren zijn :)
Ik heb dan zondag avond chocomousse gemaakt voor de hele klas. Ze vonden het heel lekker.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve sterren,

die lekkere choccomousse van Kaat doet me watertanden
Mama Greet

Anoniem zei

Dag Kaat en Pieter,
Dag sterren in NZ,

Jullie weten het wel te vieren!
Ik hoop voor Pieter dat er ook proscuito op de pizza lag, anders zou die toch niet kompleet geweest zijn hé ;-)

Groetjes Paul

Anoniem zei

Hoi Pieter,

Ik vergat nog te zeggen dat die rode pet je heel goed staat. Hoe fier je wel bent met die pet staat op je gezicht te lezen.

Dag Kaat,

Ik vind echt dat je er goed uit ziet. Ik hoop dat jullie nog een beetje kunnen genieten ondanks de "bloktijd". Die is trouwens alom aanwezig voor de aandachtige fotokijkers. 2 potjes chocolademousse, met veel liefde gemaakt, prijken boven op een grammarboek en een blad met engelse invuloefeningen.

tin zei

heeeej!!!! keihard gefeliciteerd!!! ik wist niet dat jullie al zoveel jaartjes gelukkig samen zijn!! fantastisch!! geniet ervan en van elkaar!!
veel kusjes uit brussel/schepdaal
xxxxxxxxxxxxxx